Правила роботи водіїв
- Водій повинен приїжджати на замовлення на технічно справному та чистому, як всередині, так і зовні, автомобілі (залежно від погодних умов), і лише на тому автомобілі, який зареєстрований у базі диспетчерської.
- Водій має вчасно подавати авто на замовлення, час подачі вказано в замовленні. Якщо водій запізднюється на замовлення, він має попередити про це пасажирів або диспетчера. Час запізнення на замовлення не повинен перевищувати 5 хвилин. Розраховуєте час шляху до пасажира в залежності від дорожніх та погодних умов.
- Водій повинен мати здачу. Якщо здачі немає, водій сам розмінює гроші та дає пасажиру здачу (не вимагаючи компенсації за відхилення від маршруту для розміну).
- Замовлення «ПО МІСТУ» прораховуються та закриваються лише через диспетчерську. Водій повинен повідомити диспетчеру кінцеву адресу та зупинки по маршруту (якщо були), після чого диспетчер озвучує кінцеву вартість замовлення.
- Час виконання кур'єрської доставки – до 60 хвилин. Забороняється виконувати попутні замовлення.
- Заміське замовлення (від 500 грн) закріплюється за водієм лише у тому випадку, якщо у водія на рахунку є достатня сума для оплати комісії за замовлення.
- Замовлення можна зняти «відмовою водія» протягом 1 - 2-х хвилин після взяття, натиснувши кнопку «дії» потім знятися з замовлення.
- Компенсація за відмову клієнта після контрольного часу:
- Замовлення прийшло водію по координатам GPS (статус «ВІЛЬНИЙ»);
- У водія був увімкнений трекер протягом всього шляху до пасажира;
- Водій приїхав на замовлення вчасно;
- Водій чекав контрольний час (7 хвилин) після часу подачі вказаного в замовленні;
- Замовлення було зняте «відміною клієнта»
- Санкції та штрафи:
- Суворо забороняється приїжджати на замовлення зі сторонніми особами в автомобілі, та підбирати пасажирів по дорозі;
- За хамство та нецензурну лайку при спілкуванні з пасажиром, диспетчером або партнерами – закриття через офіс мінімум на 1 годину, повторно – припинення співпраці із занесенням водія до чорного списку;
- Скарги від пасажирів – позивний закривається через офіс до з'ясування обставин, повторна скарга – штраф 200 грн або припинення співпраці із занесенням водія до чорного списку;
- У разі невиконання регламенту кур’єрської доставки (п.5) з водія стягується штраф у розмірі повної вартості кур'єрської доставки;
- За відмову від замовлення з водія стягується вартість витрат на оброблення замовлення 1 грн;
- Зрив замовлення з вини водія – знімається комісія із замовлення;
- За самовільне підвищення тарифу передбачено штраф 200 грн;
- За “вкрадене замовлення” (водій відмінив замовлення, але пасажирів забрав) передбачено штраф 200 грн та знімається комісія із замовлення.
- У разі виникнення небезпеки для життя водій натискає кнопку «Байкал», голосно і виразно називає свій позивний, точну адресу, і при можливості що сталося.
- Вивід безготівкових коштів через офіс можливий на суму від 300 грн лише за попередньою домовленістю .
- Заявки на зміну даних про автомобіль чи водія приймаються цілодобово через Telegram-бот або Viber. Обробка заявок здійснюється в робочий час та в порядку черги.
- Компанія Таксі 571 залишає за собою право видалити обліковий запис водія без компенсації залишку на балансі, якщо за останні 6 міс. не було виконано жодного замовлення
Дотримуйтесь загальноприйнятих норм етикету, уникайте гострих дискусій та суперечок, не нав'язуйте свою думку. Не забувайте, що в першу чергу Ви є обличчям компанії Таксі 571